Aanpak
Alle remmen los
Voor zowel kmo- als private leasing ontwikkelden we een sterk campagnebeeld dat de boodschap belichaamt die Arval in al haar communicatie wil uitdragen naar de verschillende doelgroepen: “Dankzij Arval kun je met een gerust hart autorijden.”
Uiteraard moest Arval ook de huisstijl van moederbedrijf BNP Paribas Group volgen met al haar communicatiemiddelen. Umbau ging graag de uitdaging aan om binnen deze blauwdruk een unieke stijl te creëren die Arval typeert, maar toch past binnen het gespecificeerde kader.
Op vlak van leasing voor KMO en privé-personen, blijft België blijft achter ten opzichte van onze buurlanden. Daar willen we wat aan doen.
Resultaat
Focus op helderheid en precisie
Alle communicatietools, zoals catalogi, online en offline banners, one-pagers, posters en brochures, werden qua formaat gestandaardiseerd zodat de boodschap van elke campagne altijd B2B- en B2C-klanten bereikt en dezelfde helderheid en precisie biedt.
Een brede doelgroep
In de toekomst zal Umbau als communicatiepartner er alles aan blijven doen om zowel ondernemers als particulieren correct te informeren over het lease-aanbod van Arval en hen aan te spreken.
Waar Umbau het verschil maakte
We verwerken zeer veel kleine jobs op korte tijd en binnen budget. Voor Arval zijn we hun go-to-partner voor divers conceptueel en grafisch werk rond acties, promoties en branding.De deadlines zijn steeds heel krap en al het werk is tweetalig. Bovendien moet heel veel ontworpen worden in een co-brandingstijl met automerken.
Met reactietijden van minder dan 24u is Umbau het creatieve verlengstuk van hun eigen marketing departement.