Arval: Grenzeloze creativiteit voor zorgeloze mobiliteit

Arval, de leasingmaatschappij van de BNP Paribas Group, zorgt ervoor dat bedrijven en particulieren met een gerust hart de weg op kunnen. Maar om hun focus volledig op mobiliteit te houden, hadden ze een creatieve partner nodig die hun communicatie strak, helder en consistent hield. Umbau stapte in als hun all-inclusive creatieve team, klaar om snel en flexibel te schakelen binnen de huisstijl van BNP Paribas en de co-brandingvereisten met automerken.
Klant
Arval - BNP Paribas Group
Sector
Finance
Tags
Expertise as a service
Grafisch ontwerp

Aanpak

We ontwikkelden sterke en herkenbare campagnebeelden die de kernboodschap van Arval perfect vertalen: zorgeloze mobiliteit voor zowel bedrijven als particulieren. De uitdaging? Werken binnen de strikte huisstijl van BNP Paribas , terwijl we Arval toch een unieke en herkenbare uitstraling gaven.

Om maximale efficiëntie te garanderen, standaardiseerden we alle communicatietools, van catalogi, online en offline banners, one-pagers en posters tot brochures. Zo bleef de boodschap consistent en helder voor zowel B2B- als B2C-klanten.

Met reactietijden van minder dan 24u is Umbau het creatieve verlengstuk van het interne marketingdepartement.

Resultaat

Arval kan rekenen op een snelle, flexibele en consistente creatieve ondersteuning. Met reactietijden van minder dan 24 uur zijn wij het creatieve verlengstuk van hun marketingafdeling, en garanderen we dat elke actie, promotie of branding-uiting op tijd en binnen budget wordt opgeleverd. Dankzij deze samenwerking bereikt Arval haar doelgroepen met een duidelijke, professionele en impactvolle communicatie.

Waar Umbau het verschil maakte

Met een combinatie van strategisch inzicht en hands-on creativiteit zijn we voor Arval de go-to-partner voor conceptueel en grafisch werk. Onze kracht? Snel schakelen, tweetalige communicatie en feilloze co-branding met automerken, zonder in te boeten op creativiteit. Geen uitdaging is te groot, geen deadline te strak.