Arval: Grenzeloze creativiteit voor zorgeloze mobiliteit
Aanpak
We ontwikkelden sterke en herkenbare campagnebeelden die de kernboodschap van Arval perfect vertalen: zorgeloze mobiliteit voor zowel bedrijven als particulieren. De uitdaging? Werken binnen de strikte huisstijl van BNP Paribas , terwijl we Arval toch een unieke en herkenbare uitstraling gaven.
Om maximale efficiëntie te garanderen, standaardiseerden we alle communicatietools, van catalogi, online en offline banners, one-pagers en posters tot brochures. Zo bleef de boodschap consistent en helder voor zowel B2B- als B2C-klanten.
Met reactietijden van minder dan 24u is Umbau het creatieve verlengstuk van het interne marketingdepartement.
Resultaat
Arval kan rekenen op een snelle, flexibele en consistente creatieve ondersteuning. Met reactietijden van minder dan 24 uur zijn wij het creatieve verlengstuk van hun marketingafdeling, en garanderen we dat elke actie, promotie of branding-uiting op tijd en binnen budget wordt opgeleverd. Dankzij deze samenwerking bereikt Arval haar doelgroepen met een duidelijke, professionele en impactvolle communicatie.
Waar Umbau het verschil maakte
Met een combinatie van strategisch inzicht en hands-on creativiteit zijn we voor Arval de go-to-partner voor conceptueel en grafisch werk. Onze kracht? Snel schakelen, tweetalige communicatie en feilloze co-branding met automerken, zonder in te boeten op creativiteit. Geen uitdaging is te groot, geen deadline te strak.